اولین جلسه کمیته امور بانوان دانشگاه در سالجاری با حضور رابطین

اولین جلسه کمیته امور بانوان دانشگاه در سالجاری با حضور رابطین

به گزارش روابط عمومی پردیس آموزشی دانشگاه:
 
در روز یک شنبه مورخه 1410/2/25ساعت11اولین جلسه کمیته امور بانوان دانشگاه در سالجاری با حضور رابطین واحد های تابعه به خصوص : سرکار خانم حسینی رابط بانوان دانشکده پزشکی،سرکار خانم قاضی رابط دانشکده پرستاری، سرکار خانم حسنان رابط دانشکده توانبخشی در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید. 
در این جلسه،ضمن ارائه عملکرد یک ساله کمیته بانوان توسط سرکار خانم دکتر احمدی زاده مسئول امور بانوان دانشگاه، رابطین محترم با بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها، بیان نقاط ضعف و قوت با ارائه پیشنهادات و انتقادات واحد ها پرداختند و در آخر جلسه سرکار خانم دکتر احمدی زاده از رابطین پردیس آموزشی دانشگاه با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید. 
 
 
  • کد خبر : 37376
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *