شرح وظایف مسئول واحد تدارکات
- نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی.
- پیش بینی احتیاجات واحد و اقدام به اخذ اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی.
- همکاری در انعقاد قرارداد با برندگان مناقصه ها.
- بررسی اسناد مربوط به خرید و تایید آنها.
امضاء پیش نویسها و مکاتبات مربوط به واحد تحت سرپرستی-
بررسی اطلاعات جمع آوری شده از فروشندگان لوازم و نمایندگی ها-
شرکت در کمیسیونهای مختلف مربوط به کارپردازی-
- تشریک مساعی با مقام مافوق در انجام وظایف محوله.
- تهیه گزارشات لازم جهت مقام مافوق.
- انجام سایر امور محوله
روند کار واحد تدارکات :
- خرید کلیه اقلام وموارد مورد نیاز مرکز
- تامین نیازهای قسمتهای مختلف
- بررسی و کسب اطلاعات جامع در خصوص نیازها
- نماینده سازمان در مذاکرات و انعقاد قراردادها
- مسئول تعیین منبع خرید
- مسئول بررسی قیمت و شرایط خرید و دریافت ضمانتنامه ها و سایر موارد خرید
- حمایت از واحدهای تحت پوشش از طریق پیگیری مداوم و تنظیم تجهیزات و خدمات
- تهیه و شناسایی و تعیین جایگزینی مطمئن برای عرضه کالا و خدمات
- خرید عاقلانه و رقابتی
- مسئول کمک به بهبود و توسعه سیاست ها و روش هایی است که رسیدن به اهداف دیگر را به نازل ترین قیمت میسر نماید.