برگزاری اولین جلسه کمیته تربیت بدنی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه :
در روز سه شنبه مورخه 7 تیرماه سالجاری ساعت 11:30 اولین جلسه کمیته تربیت بدنی پردیس آموزشی و پژوهشی پردیس با حضور دکتر معماریان سرپرست دانشکده،جناب آقای علیزاده کارشناس واحد تربیت بدنی معاونت دانشجویی و سرکار خانم حسینی مسئول واحد خواهران نهاد رهبری در دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار گردید.
در این جلسه دکتر معماریان با استقبال از طرح ایجاد شور و نشاط ورزشی در پردیس دانشگاه، مقرر گردید با تشکیل شورای تربیت بدنی پردیس در بخش آقایان و بانوان نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی و تشکیل تیم های ورزشی اقدام لازم مبذول گردد.
لینک کوتاه خبر :