برگزاری اولین جلسه کمیته تربیت بدنی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه

برگزاری اولین جلسه کمیته تربیت بدنی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه :

در روز سه شنبه مورخه 7 تیرماه سالجاری ساعت 11:30 اولین جلسه کمیته تربیت بدنی پردیس آموزشی و پژوهشی پردیس با حضور دکتر معماریان سرپرست دانشکده،جناب آقای علیزاده کارشناس واحد تربیت بدنی معاونت دانشجویی و سرکار خانم حسینی مسئول واحد خواهران نهاد رهبری در دفتر ریاست دانشکده پزشکی برگزار گردید. 

در این جلسه دکتر معماریان با استقبال از طرح ایجاد شور و نشاط ورزشی در پردیس دانشگاه،  مقرر گردید با تشکیل شورای تربیت بدنی پردیس در بخش آقایان و بانوان نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی و تشکیل تیم های ورزشی اقدام لازم مبذول گردد.  

  • کد خبر : 38415
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *